Just nu tar det längre tid än normalt för oss att hjälpa våra hyresgäster med felanmälningar. Det beror bland annat på pandemin som ökar i samhället.

Vår tekniker Stefan och hans bil ute på jobb i ett av våra områden.

Just nu tar det längre tid än normalt för oss att hjälpa våra hyresgäster med felanmälningar. Det beror bland annat på pandemin som ökar i samhället. Vår personal får inte gå in i en bostad om hyresgästen är hemma. I dagsläget ringer våra tekniker och tidsbokar alla jobb. Mycket underlättar om du svarar när vi ringer och om ni kan uppge om nyckel finns i tuben. Vår personal jobbar på men det tar tid, hoppas ni har förståelse.
 
 
Har vi inte varit i kontakt med dig än? Vi hör av oss så snart vi kan och vill be dig att bara kontakta vår Kundtjänst om det är akut och istället göra övriga ärenden och lämna synpunkter här på vår webb. Här hittar du också svar på de flesta frågor som rör ditt boende. Akut innebär fara för hyresgäster eller fastighet. Tack för din hjälp!