Från och med den 4 maj stänger vi Bobutiken och Kundcenter för besök. Men du kan forfarande kontakta oss som vanligt, via telefon om du inte hittar svar på dina frågor här.

Från och med den 4 maj stänger vi Bobutiken och Kundcenter för besök. För felanmälningar eller frågor om ditt boende kontakta oss på telefon 018-727 36 00, kl 8-16, eller gå in på Mina sidor via appen

Du kan också hitta många svar på frågor om ditt boende på www.uppsalahem.se/kundtjanst

Bobutiken och renovering av din lägenhet
För att minska riskerna för smittspridning behöver vi minska antalet fysiska kontakter mellan oss, våra leverantörer och er hyresgäster. Vi kommer att göra klart de arbeten som ligger beställda hos oss i Bobutiken, men från och med 4 maj sätta paus för beställningar av arbete i era lägenheter.

Kontakta Bobutiken om du har frågor: bobutiken@uppsalahem.se

För ändrade rutiner kring felanmälan läs här.