På grund av den rådande pandemin är Bobutiken och Kundcenter för besök samt beställningar av nya tapeter, golv eller köksluckor från oss. När vi öppnar igen blir du den första som får information.

Bobutiken och Kundcenter är stängt för besök på grund av pandemin. För felanmälningar eller synpunkter om ditt boende gå in på Mina sidor via appen
 
Du kan också hitta många svar på frågor om ditt boende på www.uppsalahem.se/kundtjanst

 

Bobutiken och renovering av din lägenhet

För att minska riskerna för smittspridning behöver vi minska antalet fysiska kontakter mellan oss, våra leverantörer och er hyresgäster. Därför tar vi en paus för beställningar av arbete i era lägenheter tillsvidare.
 
Det innebär att du just nu inte kan beställa, nya tapeter, golv eller köksluckor från oss och våra leverantörer.

När pandemin tilllåter det kommer vi kan öppna igen och då kommer alla kunder att få information om det, via alla våra informationskanaler. 
 
Men när du bor hyresrätt har du alltid rätt att själv betala för att renovera i din lägenhet. Viktigt är att arbetet är fackmannamässigt utfört, annars kan du bli tvungen att göra om arbetet den dagen du flyttar eller betala Uppsalahem så gör vi jobbet. Läs mer här.
 
Kontakta Bobutiken om du har frågor om vad du får och inte får göra i din lägenhet: bobutiken@uppsalahem.se