Vi hjälper dig när det inte funkar. Om felet inte är akut är det enklast är att felanmäla via vår webbplats. Under kontorstid kan du också ringa till ditt distriktskontor.

Felanmälan

Om felet inte är akut är det enklast är att felanmäla via vår webbplats. Under kontorstid kan du också ringa till kundcenter 018-727 36 00.

Akuta fel

Om ett fel kan innebära risk för personskada eller skada på fastigheten betraktas det som akut. Då ska du genast anmäla felet till kundcenter. När kundcenter har stängt ringer du fastighetsjouren på telefonnummer 018-727 34 00.

Nyckel i tub 

När vi ska utföra servicearbeten i ditt hem behöver vi komma in. För att du inte ska behöva vänta på oss har vi installerat en nyckeltub i din ytterdörr. Om du inte är hemma och vet att vi ska reparera något hemma hos dig, lägg nyckeln i tuben, så att vi har möjlighet att komma in!

Vår personal och våra entreprenörer bär de alltid Uppsalahemlegitimation. Be gärna om legitimationen vid besöket.

Gör din felanmälan

Du kan enkelt gör din felanmälan via vår webbplats.